Buku Agama Islam Terbitan

Penyalur Inspirasi Ummah

www.darulnuman.com Kini

Selamat Datang ke sesawang Darul Nu'man

Darul Nu'man kini berubah wajah. Lebih tersusun dan padat dengan informasi dari masa ke semasa demi memenuhi hasrat serta citarasa pelayar dunia web masakini. Darul Nu'man memfokuskan kepada buku-buku terbitannya yang bercorak agama sama ada dalam bahasa Melayu mahupun bahasa Inggeris. Sehingga kini lebih 530 judul telah diterbitkan yang dibahagikan kepada 14 kategori.

Kategori-kategorinya adalah 1. Motivasi & Bimbingan, 2. Pendidikan & Tamadun, 3. Tauhid & Feqah, 4. Tasauf & Psikologi, 5. Ibadah Utama, 6. Amalan Seharian, 7. Kisah-kisah Teladan, 8. Perkahwinan, 9. Kekeluargaan, 10.Wanita & Kaum Ibu, 11. Rawatan Zahir & Batin, 12. Pelajar & Remaja, 13. Alam Kanak-kanak & 14. Buku-buku InggerisDarul Nu’man mengambil langkah dengan memastikan bahan yang diterbitkan mudah dimiliki dan yang bermutu serta memenuhi citarasa pembaca.

Menyediakan pelbagai ruangan info seperti ruangan mistik dan artikel yang akan dimuatkan dengan maklumat, ilmu dan amalan. Ruangan "Wadah Harian" pula yang akan dikemaskinikan dengan pelbagai kata-kata hikmah dan nasihat serta kisah-kisah teladan dari masa ke semasa. Ruangan global pula memaparkan berita-berita terkini luar mahupun dalam negara.

Yang baik itu datangnya dari Allah SWT dan yang buruk itu adalah dari kelemahan pihak kami sendiri. Dengan kekurangan dan kelemahan pihak kami dalam menempuh arus perjuangan masa depan yang serba mencabar, maka pihak Darul Nu'man mengharapkan Alamat email ini dilindungi dari Spambot. Perlukan JavaScript untuk melihatnya dan Alamat email ini dilindungi dari Spambot. Perlukan JavaScript untuk melihatnya yang membina dari segala pihak jika menemukan sesuatu kekurangan dalam usaha murni kami memperjuangkan misi dakwah ini, insya Allah.

Moga Allah SWT atur dan tetapkan yang terbaik untuk anda serta kami semua atas keredaanNya, amin.

Wadah Harian

Kamu tidak akan masuk syurga, kecuali kalau kamu beriman, dan tidaklah beriman kalau kamu belum saling berkasih sayang. Mahukah kamu, aku tunjukkan sesuatu yang bila kamu kerjakan, kamu akan berkasih sayang antara satu sama lain? Tebarkanlah salam di antaramu.

* Petikan: Imam Ghazali DN 082 1001 Mutiara Hikmah & Kata Nasihat

 
Anda Di Sini Laman Utama